آشنایی با مزایا و معایب بوتاکس صورت
نوشته شده توسط : الهام علیزاده

 

در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با  مزایا و معایب بوتاکس صورت آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های مختلفی مانند آموزش اپیلاسیون بدن، آموزش شینیون ، آموزش کوتاهی مو و .... را برگزار می‌کند.

بوتاکس بسیار محبوب است و احتمالاً نیازی به معرفی ندارد! بوتاکس محبوب ترین روش زیبایی بدون جراحی در جهان است. این یک روش درمانی زیبایی برای چین و چروک است ، واقعیتی که برای اکثر مردم شناخته شده است ، اما در پزشکی برای درمان برخی از بیماری های عضلانی نیز استفاده می شود. در هر دو مورد ، به یک روش کار می کند: عضلات را فلج می کند ، که منجر به صاف شدن پوست پوشاننده آنها می شود.

 

بوتاکس کوتاه نام لاتین آن ، "سم بوتولینوم" است ، و این یک باکتری است که در طبیعت آزادانه زندگی می کند و باعث بوتولیسم در انسان می شود - یک شکل کشنده مسمومیت غذایی. اما نگران نباشید ، بوتاکسی که متخصصان زیبایی با آن کار می کنند بسیار خالص و رقیق است و فقط باعث تحریک تکانه های عصبی عضلات می شود. به همین دلیل است که به ویژه در صورت عالی است - چین و چروک های پویا ناشی از حرکات عضلات زیرین را درمان می کند ، بنابراین وقتی به آنها بوتاکس تزریق می شود ، آنها شل می شوند و منقبض می شوند ، و پوست صاف و بدون چین و چروک را ایجاد می کند.

 

سالانه میلیون ها نفر تحت درمان بوتاکس قرار می گیرند و این یک روش بسیار ایمن است ، اما افراد اول وقت اغلب می پرسند که آیا باید غوطه ور شوند. حتی اگر مطالعات نشان داده است که به طور متوسط ​​یک عارضه جانبی در هر چند هزار عمل وجود دارد ، ممکن است عوارض جانبی وجود داشته باشد. اگر به کلینیک معتبری مراجعه کنید که تزریق کننده های آن تجربه کافی داشته و دانش کارایی آناتومی صورت را داشته باشند ، این عوارض جانبی را می توان به حداقل رساند.

 

هنگامی که به این فکر می کنید که آیا برای اولین بار باید بوتاکس انجام دهید ، باید اطلاعات خود را از کسانی دریافت کنید که روزانه آن را تجویز می کنند. گرچه این یک درمان عالی با نتایج حیرت انگیز است ، بوتاکس برای همه مناسب نیست. خوب و موافق بوتاکس چیست؟ ما در این قسمت آنها را لیست می کنیم تا بتوانید قبل از مشورت با کارشناس تصمیم خود را بگیرید.

 

مزایای وتاکس صورت

1. واقعا موثر است

ثابت شده است که بوتاکس کار می کند و مورد تایید FDA است. به معنای واقعی کلمه میلیون ها مشتری از نتایج خود راضی هستند. نه تنها م workثر است ، بلکه به طور عملی 3 ماه چین و چروک ها را پاک می کند. این یک مد نیست - بوتاکس کار می کند ، و بسیار خوب کار می کند.

 

2. سریع و تقریباً بدون درد است

فقط چند روز بین اولین فکر شما برای تهیه بوتاکس و نشستن روی صندلی در یک کلینیک یا یک مرکز درمانی می تواند باشد. این روش بسیار سریع است. حدوداً نیم ساعت طول می کشد ، از جمله مشاوره و آماده سازی اولیه. خود تزریق فقط 5-10 دقیقه طول می کشد! حتی اگر بوتاکس از طریق سوزن تجویز شود ، آنها بسیار کوچک هستند و هیچ عصبی ندارند. پس از اتمام روش ، بیماران احساس درد نمی کنند.

 

3. هیچ دوره نقاهتی وجود ندارد

در بیشتر موارد ، زمان بوتاکس خرابی ندارد. برخی از بیماران ممکن است در نقاطی که سوزن به پوست برخورد می کند ، کبودی کمی داشته باشد ، اما مسئله در این مورد است. از انجام تمرینات سنگین در روز تزریق خودداری کنید و 2 هفته قبل از انجام صورت بعدی صبر کنید.

 

4. نتایج سریعا قابل مشاهده هستند

شما نتایج بوتاکس - یعنی پوست صاف و بدون چین و چروک - را در طی 2-7 روز مشاهده خواهید کرد اما نتیجه کامل آن 2 هفته طول خواهد کشید. اگر می خواهید نتیجه کامل را در عرض 3 روز مشاهده کنید ، Dysport درمان انتخابی نوروتوکسین است.

 

5. دائمی نیست

شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید بوتاکس را ادامه دهید یا ترجیح می دهید به همان روال پیش بروید. اگر نتایج خود را دوست ندارید ، فقط می توانید بوتاکس را طی چند ماه از بین ببرد و به نظر می رسید که انگار هرگز کاری نکرده اید.

 

6. خطرات کمی وجود دارد

بوتاکس یک درمان نسبتاً کم خطر است. این تحقیق به طور کامل مورد تحقیق قرار گرفته است ، و در حالی که بیمار از نظر سلامتی بیمار خوب نیست یا تزریق کننده حرفه ای نیست ، بیشتر خطرات آن در واقع وجود دارد. در بعضی مواقع انژکتورهای بدون مجوز از پاره شدن بوتاکس استفاده می کنند که می تواند آسیب برساند. با مراجعه به کلینیکی که به دلیل عملکرد خوب خود شناخته شده است ، از این خطرات جلوگیری کنید.

 

7. فواید بوتاکس فقط زیبایی ندارند

هدف اصلی بوتاکس زیبایی پاک کردن چین و چروک است ، اما همچنین می تواند تعریق بیش از حد را کاهش دهد ، درد عضلات را آرام کند و به تسکین میگرن کمک کند. برای آن دسته از بیمارانی که در طول شب دندان های خود را خرد می کنند ، بوتاکس نیز می تواند راه حل باشد. ما در توضیح این استفاده از بوتاکس یک پست کامل نوشتیم ، بنابراین اگر این مسئله شما را آزار می دهد ، نگاهی بیندازید!

 

معایب بوتاکس صورت

1. دائمی نیست

ما قبلاً این را در لیست "طرفدار" قرار داده ایم و این یک واقعیت است: نتایج موقت بودن بوتاکس هم یک چیز خوب و هم بد است. اگر نتایج بوتاکس خود را دوست دارید ، باید حداقل دو بار در سال تزریق کنید تا حالت بدون چین و چروک حفظ شود. نتایج معمولاً سه تا شش ماه طول می کشد و این چند بار است که نیاز به تزریق دارید.

 

2. می تواند واکنش های آلرژیک ایجاد کند

برخی از افراد ممکن است واکنشهای آلرژیک به بوتاکس نشان دهند. در صورت بروز این امر ، تزریق توسط پزشک یا دستیار پزشک ضروری است. اگر پاسخ سریعاً درمان شود ، به احتمال زیاد هیچ نتیجه ای به همراه نخواهد داشت.

3. برخی از حالت های صورت ممکن است از بین بروند

ترفند با ویژگی اصلی بوتاکس ، توانایی فلج کردن عضلات ، این است که علاوه بر پاک کردن چین و چروک ، می تواند نتایجی را که ممکن است دوست نداشته باشید ، تضمین کند. در صورت تزریق نامناسب ، بوتاکس ممکن است باعث ایجاد ظاهری مبهم و متعجب به طور مداوم شود و یا از چسبیدن چشم جلوگیری کند. اصولاً می تواند منجر به عدم بیان مناسب صورت شود.

 

4- هزینه بر است

پرداخت چندین بار بوتاکس در سال دقیقاً قدم زدن در پارک نیست. به زبان ساده ، بوتاکس نسبتاً گران است. هزینه یک واحد در محل کار ما 12 دلار است ، اما هزینه این روش ممکن است از 250 تا 1500 دلار باشد ، بسته به جایی که می خواهید تزریق شود و مقدار بوتاکس مورد نیاز است. اگر شما در ققنوس مستقر هستید ، به شما توصیه می کنیم که به پیشنهادات عضویت ما مراجعه کنید ، جایی که می توانید در هزینه های درمان بوتاکس منظم خود صرفه جویی کنید!

 

5. ممکن است چندین بار نیاز به ترمیم داشته باشید

بعضی اوقات بیماران بعد از اولین بوتاکس نتیجه شگفت انگیزی نمی گیرند اما باید دوباره بیایند و اشتباهات را برطرف کنند. با این حال ، این به ندرت در انژکتورهای باتجربه اتفاق می افتد که بوتاکس و صورت شما را می شناسند. اما مواظب باشید اگر به انژکتوری باتجربه یا مجوز مراجعه کنید این اتفاق می افتد.

 

6. می تواند عوارض جانبی داشته باشد

اکثر عوارض جانبی بوتاکس خفیف است و ناراحتی عمده ای مانند کبودی و تورم در محل تزریق و همچنین برخی سردردها ایجاد نمی کند. اما برخی از مسائل مهم می تواند در درصد کمی از بیماران رخ دهد ، مانند درد گردن ، عفونت دستگاه تنفسی فوقانی ، حالت تهوع ، از دست دادن جزئی گفتار ، افتادگی پلک. در صورت بروز چنین اتفاقی ، سریعاً با پزشک خود مشورت کنید.

 

مثل همیشه ، ما نمی توانیم به اندازه کافی تأکید کنیم که فقط مهم است که به کلینیک معتبری برویم که کارکنان آن در زمینه آموزش بوتاکس آموزش دیده و باتجربه شده باشند. فقط در این صورت است که احتمال بروز اشتباه در هر چیزی را به حداقل می رسانید و در نهایت به نتایج زیبایی می رسید.





:: برچسب‌ها: بوتاکس صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: